Հեռախոսազանգերի կենտրոն-բաժին
2020 թվականի հաշվետվություններ












2019 թվականի հաշվետվություններ
















2018 թվականի հաշվետվություններ















2017 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2016 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2015 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2014 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2013 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2012 թվականի հաշվետվություններ

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2011 թվականի հաշվետվություններ