Հայ
Eng
Рус
080 001 008
+(374)60 844 444
COVID-19
Հարկային
ծառայություն
Հարկային ծառայության առաքելություն
Հարկային ծառայության պատմություն
Հարկային ծառայողի վարքագծի կանոնները
ՀՀ ՊԵԿ կանոնադրություն
ՀՀ ՊԵԿ կառուցվածք
ՀՀ ՊԵԿ նախագահ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի տեղակալներ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի խորհրդականներ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի օգնականներ
ՀՀ ՊԵԿ գլխավոր քարտուղար
ՀՀ ՊԵԿ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ
ՀՀ ՊԵԿ կառուցվածքային ստորաբաժանումներ
Վարչություններ
Այլ մարմիններ
Կադրերի ռեզերվ
Միջազգային հարկային հարաբերություններ
Միջազգային հարկային նորություններ
Միջազգային հարկային համագործակցություն
Օտարերկրյա հարկային մարմինների կայքեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրերի արխիվ
Հարկային ծառայության ծրագրեր եվ գործունեության հաշվետվություններ
Հայտարարություններ
Աշխատատեղեր ՀԾ-ում
Տարբերանշան
Հարկային
օրենսդրություն
Հարկային օրենսգիրք
Պարտադիր վճարներ ԵՎ տուրքեր
Նպատակային սոցիալական վճարներ
Բնօգտագործման վճարներ
Պետական տուրք
Այլ վճարներ
ՀՀ ՊԵԿ ներքին ԵՎ անհատական ակտեր
Ներքին իրավական ակտեր
Անհատական իրավական ակտեր
Պարզաբանումներ
Պաշտոնական պարզաբանումներ
Մեդիա պարզաբանումներ
Միջազգային պայմանագրեր
Կրկնակի հարկումը բացառելու մասին պայմանագրեր
Վարչական փոխօգնության մասին պայմանագրեր
Այլ պայմանագրեր
Միջազգային պայմանագրերի կիրառում
Նախագծեր
Հարկային
տեղեկատվություն
Հարկային վիճակագրություն
Հարկային վիճակագրական տվյալներ
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Հարկային վիճակագրական տվյալների արխիվ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
2009թ
2008թ
2007թ
2006թ
Ոչ առԵՎտրային կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Հիմնադրամների հաշվետվություններ
Հասարակական կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Իրավունքներ ԵՎ պարտականություններ
Ինչ պետք է իմանալ հարկերի եվ հարկային վարչարարության մասին
Եկամտային հարկի մասին
Շահութահարկի մասին
ԱԱՀ-ի մասին
Ակցիզային հարկի մասին
ՀԴՄ-ների ԵՎ դրամարկղային գործառնությունների մասին
Բնապահպանական հարկի մասին
Ակցիզային դրոշմանիշերի ԵՎ դրոշմապիտակների մասին
Պետական տուրքի մասին
Հարկային հսկողության մասին
Անշարժ գույքի հարկի մասին
Փոխադրամիջոցի գույքահարկի մասին
Ճանապարհային հարկի մասին
Շրջանառության հարկի մասին
Սոցիալական վճարի մասին
Հարկ վճարողների հաշվառման մասին
Հարկերի վճարման հաշվեհամարներ
Արտաբյուջետային հաշվեհամարներ
Տեղեկատվություն հարկ վճարողների վերաբերյալ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Դիվանագիտական ներկայացուցչություններ
Օրինապահ Հարկ Վճարողներ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
Լուծարված (պետական հաշվառումից հանված) հարկ վճարողներ
ՀԴՄ կիրառողների գործունեության կասեցումներ
Հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների միասնական ստանդարտ
Համագործակցություն գործարար միջավայրի հետ
Եկամուտների վարչարարության բարեփոխումների հասարակական խորհուրդ
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից նախատեսվող ստուգումների պլան
Կարգապահական տույժեր
Հրապարակումներ
ՀՀ ՊԵԿ տարեկան հաշվետվություն
Հարկային ԵՎ մաքսային համառոտագիր
Այլ հրապարակումներ
Օգտակար տեղեկություններ
Հեռախոսազանգերի կենտրոն-բաժին
Հարկային տերմինների բառարան
Օգտակար նյութեր եվ փաստաթղթեր
Արխիվ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Օգտակար հղումներ
Իրավախախտումներ եվ
պատասխանատվություն
Վարչական պատասխանատվություն
Վարչական իրավախախտումների վիճակագրություն
Քրեական պատասխանատվություն
Հարկային հանցագործությունների վիճակագրություն
Պարտավորությունների հարկադիր գանձում
Պարտավորությունների հարկադիր գանձման վիճակագրություն
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկում
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկման վիճակագրություն
ՀՀ ՊԵԿ հարկային մարմնի գանգատարկման հանձնաժողովի որոշումների արխիվ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
Վճռաբեկ դատարանի նախադեպային որոշումներ
Առանց ուղեկցող փաստաթղթերի ապրանքների մատակարարման կամ տեղափոխման խախտումների վիճակագրություն
Էլեկտրոնային
ծառայություններ
Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգ
Էլեկտրոնային ծառայություններ մատուցող ոչ ռեզիդենտների կողմից ԱԱՀ-ի վճարման համակարգ
Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթերի ԵՎ գրքերի դուրս գրման համակարգ
Անհատական հաշիվների տեղեկատվական պորտալ
ՀՀ հարկ վճարողների փնտրման համակարգ
Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգիչ
Հարկային օրացույց
Նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաներ
Դրոշմապիտակների վերագրման էլեկտրոնային համակարգ
Դրոշմավորված ապրանքների նույնականացման համակարգ
Էլեկտրոնային փոստային առաքման համակարգ
Առցանց նամակագրության համակարգ
Տեղեկատվական տվյալների անվտանգության, գաղտնիության ԵՎ պահպանման ապահովում
Լրատվական բաժին
Նորություններ
Տեսադարան
Ֆոտոդարան
COVID-19
Կապ լրատվական բաժնի հետ
Հետադարձ կապ
Դիմել ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Հեռախոսազանգերի կենտրոն
Քաղաքացիների ընդունելություն
Հետադարձ կապի պատասխանատուներ
Նորություններ
31 մարտի 2009
Հարկային մարմինը վճռական է նաԵՎ ուղԵՎորափոխադրումների ոլորտում վերահսկողություն իրականացնելիս
2009թ. 2 ամիսների ընթացքում հարկային մարմինների կողմից իրականացվել է 3129 ստուգումներ նախորդ տարվա 1487-ի փոխարեն:
2009թ. 2 ամիսների ընթացքում հարկային մարմինների կողմից իրականացվել է 3129 ստուգումներ նախորդ տարվա 1487-ի փոխարեն: Ինչպես մարտի 31-ին լարգողների հանդիպմանը մեկնաբանել է ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ նախագահի տեղակալ Արթուր Օսիկյանը, քանակային առումով թվերի բարձր ցուցանիշը բացատրվում է այն հանգամանքով, որ նշված ժամանակահատվածում շատ ակտիվ է եղել ՀԴՄ շահագործման կանոնների կիրառման և ելակետային տվյալների ճշտության ստուգումները: Հարկային մարմինների կեղմից իրականացվել են նաև չգրանցված աշխատղների ստուգումներ և 253 խախտումներ են հայտնաբերվել նախորդ տարվա 28-ի փոխարեն:
ՊԵԿ նախագահի տեղակալը ընդգծել է, որ հարկային մարմինների ուշադրության կենտրոնում են հատկապես ապօրինի ձեռնարկատիրության դեպքերը: Այս տարվա ընթացքում ստուգումների արդյունքներով իրականացվել են վարչական և քրեական վարույթներ: Մասնավորապես, իրականացվել է 3281 վարչական իրավախախտման գործի վարույթ և պետական բյուջե է գանձվել 54 միլիոն դրամ: Դրանցում գերակշռող են եղել հաշվապահական հաշվառումը խախտումով վարելու դեպքերը: Ապօրինի գործունեությամբ զբաղվելու դեպքերի թիվը կազմել է 70: Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում հարուցվել է վարչական իրավախախտման գործի 2728 վարույթ և գանձվել է 38 միլիոն դրամ գումար:
Որոշ իրավախախումները կարող են հանգեցնել քրեաիրավական հետևանքների: Նշված ժամանակահատվածում ՊԵԿ հետաքննության վարչության կողմից հարուցվել են 50 քրեական գործեր, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի 23-ի փոխարեն: Դրանց մեջ գերակշռում են հարկերի վճարումից խուսափելու, ապօրինի ձեռնարկատիրութան դեպքերն են, ինչպես նաև արձանագրվել են արտարժույթի ապօրինի առքուվաճառքով զբաղվելու դեպքեր:
Օսիկյանի խոսքերով, նույն ժամանակահատվածում քննչական վարչության կողմից վարույթ ընդունված թվով 22 քրեական գործով ավարտվել է նախաքննությունը և գործերը մեղադրական եզրակացությամբ ուղարկվել են դատարաններ: Ընդհանուր առմամբ պետությանը պատճառված վնասի չափը եղել 595 մլն դրամ, և քննության ընթացքում 60 մլն դրամն արդեն իսկ վերականգնվել է:
Հարուցվել 2009թ. հունվար-փետրվար ամիսների ընթացքում բռնագաձման հայցերով կայացվել են 116 (36-ը նախորդ ժամանակաշրջանի գործերով) վճռներ` 324137.8 հազար դրամ ընդհանուր հայցագնով, որոնցից բավարարվել են 107-ը` 230702.6 հազար դրամ հայցագնով, որը կազմում է ընդհանուր քանակի 92.2 տոկոսը, ընդհանուր հայցագնի` 71.2 տոկոսը:
Նախորդ տարվա նույն ժամանակաշրջանում բռնագաձման հայցերով կայացվել են 16 վճիռներ` 84164.3 հազար դրամ ընդհանուր հայցագնով, որոնցից բավարարվել են 14-ը` 37352.5 հազար դրամ հայցագնով, որը կազմում է ընդհանուր քանակի 87.5 տոկոսը, ընդհանուր հայցագնի` 44.4 տոկոսը:
2009թ. առաջին երկու ամիսներին հարկային պարտավորությունները չկատարելու համար հարկ վճարողների գույքի և դրամական միջոցների վրա դրվել են 407 արգելադրումներ` 1391110.3 հազար դրամ գումարով: Փաստացի գանձվել է 859019.0 հազար դրամ:
Ահդրադառնալով ուղևորափոխադրումների ոլորտին, Ա. Օսիկյանը նշել է, որ այս գործունեությունը ևս հարկային մարմնի ուշադրության կենտրոնում է և առաջիկայում ավելի լայնամասշտամբ վերահսկողություն կիրականացվի: Կատարված ստուգումների արդյունքերով հայտնաբերվել են ապօրինի ուղևորափոխադրումներ իրականացնելու դեպքեր: Ըստ Օսիկյանի, նշված գործունեությամբ զբաղվելու համար անհրաժեշտ է ոչ միայն ստանալ պետական գրանցում և հաշվառվել հարկային մարմնում, այլև, քանի որ «Լիցենզավորման մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն մարդատար-տաքսի ավտոմոբիլներով ուղևորափոխադրումների կազմակերպումը համարվում է լիցենզավորման ենթակա գործունեության տեսակ, անհրաժեշտ է նաև համապատասխան լիազոր մարմնի կողմից ստանալ լիցենզիա: «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի համաձայն ՀՀ oրենuդրությամբ uահմանված կարգով առանց լիցենզիայի լիցենզավորման ենթակա գործունեությամբ զբաղվելու դեպքում գործունեությունը համարվում է ապoրինի և կիրառվում են համապատասխան պատասխանատվության միջոցներ: ՊԵԿ նախագահի տեղակալը փաստել է նաև, որ հարկային մարմնում հաշվառված թվով մոտ 770 թեթև մարդատար ավտոմոբիլներով ուղևորափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր թեպետև ներկայացրել են ելակետային տվյալներ, սակայն այս ցուցանիշը ևս բավարար չէ գնահատելու համար, որ նշված գործունեությամբ զբաղվողների կողմից ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված պահանջները բավարար չափով են կատարվում: Կան շատ նմանատիպ գործունեություն իրականացնողներ, որոնք չեն ստացել լիցենզիա և իրականացնում են` գործող օրենսդրության տեսանկյունից ապօրինի գործունեություն: Նշվածը անհավասար պայմաններ է ստեղծում մարդատար-տաքսի ավտոմոբիլով ուղևորափոխադրումներ կազմակերպողների համար և առաջացնում օրինական դաշտում նմանատիպ գործունեություն իրականացնող անձանց դժգոհությունը (նաև թեժ գծով): Ա. Օսիկյանը հավաստիացրել է, որ պետական եկամուտների կոմիտեն առաջիկայում ձեռնարկելու է օրենդրությամբ իրեն վերապահված գործառույթները` ապօրինի գործող անձանց նկատմամբ համապատասխան միջոցառումներ իրականացնելու համար: