Հայ
Eng
Рус
080 001 008
+(374)60 844 444
COVID-19
Հարկային
ծառայություն
Հարկային ծառայության առաքելություն
Հարկային ծառայության պատմություն
Հարկային ծառայողի վարքագծի կանոնները
ՀՀ ՊԵԿ կանոնադրություն
ՀՀ ՊԵԿ կառուցվածք
ՀՀ ՊԵԿ նախագահ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի տեղակալներ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի խորհրդականներ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի օգնականներ
ՀՀ ՊԵԿ գլխավոր քարտուղար
ՀՀ ՊԵԿ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ
ՀՀ ՊԵԿ կառուցվածքային ստորաբաժանումներ
Վարչություններ
Այլ մարմիններ
Կադրերի ռեզերվ
Միջազգային հարկային հարաբերություններ
Միջազգային հարկային նորություններ
Միջազգային հարկային համագործակցություն
Օտարերկրյա հարկային մարմինների կայքեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրերի արխիվ
Հարկային ծառայության ծրագրեր եվ գործունեության հաշվետվություններ
Հայտարարություններ
Աշխատատեղեր ՀԾ-ում
Տարբերանշան
Հարկային
օրենսդրություն
Հարկային օրենսգիրք
Պարտադիր վճարներ ԵՎ տուրքեր
Նպատակային սոցիալական վճարներ
Բնօգտագործման վճարներ
Պետական տուրք
Այլ վճարներ
ՀՀ ՊԵԿ ներքին ԵՎ անհատական ակտեր
Ներքին իրավական ակտեր
Անհատական իրավական ակտեր
Պարզաբանումներ
Պաշտոնական պարզաբանումներ
Մեդիա պարզաբանումներ
Միջազգային պայմանագրեր
Կրկնակի հարկումը բացառելու մասին պայմանագրեր
Վարչական փոխօգնության մասին պայմանագրեր
Այլ պայմանագրեր
Միջազգային պայմանագրերի կիրառում
Նախագծեր
Հարկային
տեղեկատվություն
Հարկային վիճակագրություն
Հարկային վիճակագրական տվյալներ
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Հարկային վիճակագրական տվյալների արխիվ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
2009թ
2008թ
2007թ
2006թ
Ոչ առԵՎտրային կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Հիմնադրամների հաշվետվություններ
Հասարակական կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Իրավունքներ ԵՎ պարտականություններ
Ինչ պետք է իմանալ հարկերի եվ հարկային վարչարարության մասին
Եկամտային հարկի մասին
Շահութահարկի մասին
ԱԱՀ-ի մասին
Ակցիզային հարկի մասին
ՀԴՄ-ների ԵՎ դրամարկղային գործառնությունների մասին
Բնապահպանական հարկի մասին
Ակցիզային դրոշմանիշերի ԵՎ դրոշմապիտակների մասին
Պետական տուրքի մասին
Հարկային հսկողության մասին
Անշարժ գույքի հարկի մասին
Փոխադրամիջոցի գույքահարկի մասին
Ճանապարհային հարկի մասին
Շրջանառության հարկի մասին
Սոցիալական վճարի մասին
Հարկ վճարողների հաշվառման մասին
Հարկերի վճարման հաշվեհամարներ
Արտաբյուջետային հաշվեհամարներ
Տեղեկատվություն հարկ վճարողների վերաբերյալ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Դիվանագիտական ներկայացուցչություններ
Օրինապահ Հարկ Վճարողներ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
Լուծարված (պետական հաշվառումից հանված) հարկ վճարողներ
ՀԴՄ կիրառողների գործունեության կասեցումներ
Հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների միասնական ստանդարտ
Համագործակցություն գործարար միջավայրի հետ
Եկամուտների վարչարարության բարեփոխումների հասարակական խորհուրդ
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից նախատեսվող ստուգումների պլան
Կարգապահական տույժեր
Հրապարակումներ
ՀՀ ՊԵԿ տարեկան հաշվետվություն
Հարկային ԵՎ մաքսային համառոտագիր
Այլ հրապարակումներ
Օգտակար տեղեկություններ
Հեռախոսազանգերի կենտրոն-բաժին
Հարկային տերմինների բառարան
Օգտակար նյութեր եվ փաստաթղթեր
Արխիվ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Օգտակար հղումներ
Իրավախախտումներ եվ
պատասխանատվություն
Վարչական պատասխանատվություն
Վարչական իրավախախտումների վիճակագրություն
Քրեական պատասխանատվություն
Հարկային հանցագործությունների վիճակագրություն
Պարտավորությունների հարկադիր գանձում
Պարտավորությունների հարկադիր գանձման վիճակագրություն
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկում
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկման վիճակագրություն
ՀՀ ՊԵԿ հարկային մարմնի գանգատարկման հանձնաժողովի որոշումների արխիվ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
Վճռաբեկ դատարանի նախադեպային որոշումներ
Առանց ուղեկցող փաստաթղթերի ապրանքների մատակարարման կամ տեղափոխման խախտումների վիճակագրություն
Էլեկտրոնային
ծառայություններ
Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգ
Էլեկտրոնային ծառայություններ մատուցող ոչ ռեզիդենտների կողմից ԱԱՀ-ի վճարման համակարգ
Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթերի ԵՎ գրքերի դուրս գրման համակարգ
Անհատական հաշիվների տեղեկատվական պորտալ
ՀՀ հարկ վճարողների փնտրման համակարգ
Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգիչ
Հարկային օրացույց
Նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաներ
Դրոշմապիտակների վերագրման էլեկտրոնային համակարգ
Դրոշմավորված ապրանքների նույնականացման համակարգ
Էլեկտրոնային փոստային առաքման համակարգ
Առցանց նամակագրության համակարգ
Տեղեկատվական տվյալների անվտանգության, գաղտնիության ԵՎ պահպանման ապահովում
Լրատվական բաժին
Նորություններ
Տեսադարան
Ֆոտոդարան
COVID-19
Կապ լրատվական բաժնի հետ
Հետադարձ կապ
Դիմել ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Հեռախոսազանգերի կենտրոն
Քաղաքացիների ընդունելություն
Հետադարձ կապի պատասխանատուներ
Նորություններ
28 մարտի 2009
Պետեկամուտների կոմիտեն անցում է կատարում տեղեկատվական նոր համակարգի «Հարկատու-3»
Տվյալների կենտրոնացված շտեմարան, միասնական ծրագրային համակարգ. այսպիսին է լինելու հարկային մարմնի տեղեկատվական նոր համակարգը: Այն համալրված է ընդգրկուն տեղեկատվությամբ ԵՎ իրենից ներկայացնում է խորը վերլուծությամբ օժտված ճկուն ծրագիր:
Տվյալների կենտրոնացված շտեմարան, միասնական ծրագրային համակարգ. այսպիսին է լինելու հարկային մարմնի տեղեկատվական նոր համակարգը:
Այն համալրված է ընդգրկուն տեղեկատվությամբ և իրենից ներկայացնում է խորը վերլուծությամբ օժտված ճկուն ծրագիր:
«Հարկատու-3»-ը լրացնելու է գալիս «Հարկատու-2»-ին: Կատարելագործված համակարգի հիմնական առավելություններն արդեն իսկ ներկայացվել են կառավարության, Ֆինանսների, Էկոնոմիկայի նախարարությունների և այլ գերատեսչությունների ներկայացուցիչներին` Պետեկամուտների կոմիտեում օրերս կայացած շնորհանդեսի ժամանակ:
Նոր համակարգի հիմնական առավելությունները լրագրողներին է ներկայացրել ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության պետ Միքայել Փաշայանը: Նրա խոսքերով, նորացված ծրագիրը հնարավորություն է տալիս ՊԵԿ ղեկավարությանը իրենց իսկ համակարգիչների միջոցով հետևել ՏՀՏ-ների (տարածքային հարկային տեսչությունների) աշխատանքի արդյունավետությանն ու օպերատիվությանը: Դա, ի դեպ, բխում է միջազգային պրակտիկայում ընդունված կենտրոնացված վարչարարության սկզբունքներից:
Ըստ Կոմիտեի Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության պետի, ներկայում գործող կենտրոնական տեղեկատվական բազայում («Հարկատու-2») չկա առանձին հարկ վճարողին վերաբերող տեղեկությունների միասնական շտեմարան, որն առավել արդյունավետ կդարձներ հավաքագրված տեղեկատվության օգտագործումը: Դա, Միքայել Փաշայանի տվյալներով, հաշվի է առնվել նոր ծրագիրը նախագծելիս, արդյունքում «Հարկատու-3»-ը ներառում է յուրաքանչյուր հարկատուի վերաբերյալ ամբողջական տեղեկատվությունը: ՊԵԿ-ում գրանցման իսկ պահից տվյալների շտեմարանում կարտացոլվեն տվյալ հարկատուի բոլոր գործարքները, ակնհայտ կդառնա , թե նա որ տնտեսվարող սուբյեկտի հետ ինչպիսի փոխհարաբերությունների մեջ է մտնում: Բացի այդ, Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության պետը նկատել է, որ գործող ծրագրում և տեղեկատվական բազայում լիարժեք արտացոլված չեն հարկ վճարողների ոլորտները, իսկ դա, բնականաբար, սահմանափակում է ամբողջական վերլուծություն կատարելու, ռիսկային ոլորտները որոշելու, ապա` կառավարելու հնարավորությունները: Այնինչ, նորացված ծրագիրը ներառելու է ռիսկային չափանիշների վրա հիմնված ստուգման ենթակա հարկ վճարողների ընտրության ավտոմատ համակարգ:Այդպիսով հնարավորություն կստեղծվի էապես կրճատել Պետեկամուտների կոմիտեի կողմից կատարվող ստուգումների քանակը` միաժամանակ բարձրացնելով դրանց արդյունավետությունը: Այսինքն` ոչ միայն կրճատվում են և՛ մարդկային, և՛ ֆինանսական ռեսուրսներն, այլ նաև ստուգումները դառնում են թիրախային: Դա թույլ կտա ապահովել հարկային հսկողության թափանցիկությունը և օրինակելի դարձնել հարկատուների` հարկերը կամավոր վճարելու վարքագիծը:
Նոր համակարգի մյուս գլխավոր առավելությունը, որ ընդգծել է Մ.Փաշայանը, այն է, որ ծրագիրն օժտված է ոչ միայն անհրաժեշտ տեղեկությունների հավաքագրմամբ. հենց այդ համակարգի միջոցով ավտոմատ կերպով ծանուցումներ կտպագրվեն և կուղարկվեն այն հարկ վճարողներին, ովքեր կունենան չվճարված պարտավորություններ:
«Հարկատու-3»-ի գործարկմամբ լուծում կստանա հրատապ խնդիրներից ևս մեկը` էլեկտրոնային հայտարարագրումը: Համակարգն ունակ կլինի էլեկտրոնային եղանակով ընդունել բոլոր տեսակի հաշվետվություններն, իսկ տեղեկատվական բազայում հարկային հատուկ հաշիվների ներառումը, դրանց հաշվառման և խաչաձև համադրման հնարավորությունը զերծ կպահի հնարավոր կեղծիքներից:
Առևտրի կազմակերպման վայրերում շահագործվող հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների վերաբերյալ տեղեկությունները նույնպես հարկային մարմինները կստանան էլեկտրոնային համակարգի միջոցով: Դա նշանակում է, որ այդ ոլորտում ևս նվազեցվում է հարկ վճարողի շփումը հարկային ծառայողի հետ:
Այս փուլում Հարկային ծառայության բոլոր ստորաբաժանումները` Կոմիտեի նախագահի հանձնարարականով, ակտիվորեն ներգրավված են նոր համակարգի յուրացման գործում, որպեսզի արդեն գործարկելիս այն արհեստավարժ կիրառվի:
Ավտոմատ կառավարման տեղեկատվական նոր համակարգի նախագծման ընթացքում մանրամասն ուսումնասիրվել է ավելի քան 10 զարգացած երկրների փորձը: Արդյունքում մասնագետները հայտարարում են, որ ՀՀ ՊԵԿ-ում ներդրվող համակարգը ոչ միայն չի զիջելու առաջատար երկրների նմանատիպ ծրագրերին, այլ նաև օժտված է լինելու եզակի վերլուծական գործիքներով, որոնք բնորոշ են միայն Հայաստանի տնտեսությանը, այդ թվում` հարկային հարաբերություններին: