Հայ
Eng
Рус
080 001 008
+(374)60 844 444
COVID-19
Հարկային
ծառայություն
Հարկային ծառայության առաքելություն
Հարկային ծառայության պատմություն
Հարկային ծառայողի վարքագծի կանոնները
ՀՀ ՊԵԿ կանոնադրություն
ՀՀ ՊԵԿ կառուցվածք
ՀՀ ՊԵԿ նախագահ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի տեղակալներ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի խորհրդականներ
ՀՀ ՊԵԿ նախագահի օգնականներ
ՀՀ ՊԵԿ գլխավոր քարտուղար
ՀՀ ՊԵԿ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ
ՀՀ ՊԵԿ կառուցվածքային ստորաբաժանումներ
Վարչություններ
Այլ մարմիններ
Կադրերի ռեզերվ
Միջազգային հարկային հարաբերություններ
Միջազգային հարկային նորություններ
Միջազգային հարկային համագործակցություն
Օտարերկրյա հարկային մարմինների կայքեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրերի արխիվ
Հարկային ծառայության ծրագրեր եվ գործունեության հաշվետվություններ
Հայտարարություններ
Աշխատատեղեր ՀԾ-ում
Տարբերանշան
Հարկային
օրենսդրություն
Հարկային օրենսգիրք
Պարտադիր վճարներ ԵՎ տուրքեր
Նպատակային սոցիալական վճարներ
Բնօգտագործման վճարներ
Պետական տուրք
Այլ վճարներ
ՀՀ ՊԵԿ ներքին ԵՎ անհատական ակտեր
Ներքին իրավական ակտեր
Անհատական իրավական ակտեր
Պարզաբանումներ
Պաշտոնական պարզաբանումներ
Մեդիա պարզաբանումներ
Միջազգային պայմանագրեր
Կրկնակի հարկումը բացառելու մասին պայմանագրեր
Վարչական փոխօգնության մասին պայմանագրեր
Այլ պայմանագրեր
Միջազգային պայմանագրերի կիրառում
Նախագծեր
Հարկային
տեղեկատվություն
Հարկային վիճակագրություն
Հարկային վիճակագրական տվյալներ
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Հարկային վիճակագրական տվյալների արխիվ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
2009թ
2008թ
2007թ
2006թ
Ոչ առԵՎտրային կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Հիմնադրամների հաշվետվություններ
Հասարակական կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Իրավունքներ ԵՎ պարտականություններ
Ինչ պետք է իմանալ հարկերի եվ հարկային վարչարարության մասին
Եկամտային հարկի մասին
Շահութահարկի մասին
ԱԱՀ-ի մասին
Ակցիզային հարկի մասին
ՀԴՄ-ների ԵՎ դրամարկղային գործառնությունների մասին
Բնապահպանական հարկի մասին
Ակցիզային դրոշմանիշերի ԵՎ դրոշմապիտակների մասին
Պետական տուրքի մասին
Հարկային հսկողության մասին
Անշարժ գույքի հարկի մասին
Փոխադրամիջոցի գույքահարկի մասին
Ճանապարհային հարկի մասին
Շրջանառության հարկի մասին
Սոցիալական վճարի մասին
Հարկ վճարողների հաշվառման մասին
Հարկերի վճարման հաշվեհամարներ
Արտաբյուջետային հաշվեհամարներ
Տեղեկատվություն հարկ վճարողների վերաբերյալ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Դիվանագիտական ներկայացուցչություններ
Օրինապահ Հարկ Վճարողներ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
Լուծարված (պետական հաշվառումից հանված) հարկ վճարողներ
ՀԴՄ կիրառողների գործունեության կասեցումներ
Հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների միասնական ստանդարտ
Համագործակցություն գործարար միջավայրի հետ
Եկամուտների վարչարարության բարեփոխումների հասարակական խորհուրդ
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից նախատեսվող ստուգումների պլան
Կարգապահական տույժեր
Հրապարակումներ
ՀՀ ՊԵԿ տարեկան հաշվետվություն
Հարկային ԵՎ մաքսային համառոտագիր
Այլ հրապարակումներ
Օգտակար տեղեկություններ
Հեռախոսազանգերի կենտրոն-բաժին
Հարկային տերմինների բառարան
Օգտակար նյութեր եվ փաստաթղթեր
Արխիվ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Օգտակար հղումներ
Իրավախախտումներ եվ
պատասխանատվություն
Վարչական պատասխանատվություն
Վարչական իրավախախտումների վիճակագրություն
Քրեական պատասխանատվություն
Հարկային հանցագործությունների վիճակագրություն
Պարտավորությունների հարկադիր գանձում
Պարտավորությունների հարկադիր գանձման վիճակագրություն
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկում
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկման վիճակագրություն
ՀՀ ՊԵԿ հարկային մարմնի գանգատարկման հանձնաժողովի որոշումների արխիվ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
Վճռաբեկ դատարանի նախադեպային որոշումներ
Առանց ուղեկցող փաստաթղթերի ապրանքների մատակարարման կամ տեղափոխման խախտումների վիճակագրություն
Էլեկտրոնային
ծառայություններ
Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգ
Էլեկտրոնային ծառայություններ մատուցող ոչ ռեզիդենտների կողմից ԱԱՀ-ի վճարման համակարգ
Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթերի ԵՎ գրքերի դուրս գրման համակարգ
Անհատական հաշիվների տեղեկատվական պորտալ
ՀՀ հարկ վճարողների փնտրման համակարգ
Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգիչ
Հարկային օրացույց
Նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաներ
Դրոշմապիտակների վերագրման էլեկտրոնային համակարգ
Դրոշմավորված ապրանքների նույնականացման համակարգ
Էլեկտրոնային փոստային առաքման համակարգ
Առցանց նամակագրության համակարգ
Տեղեկատվական տվյալների անվտանգության, գաղտնիության ԵՎ պահպանման ապահովում
Լրատվական բաժին
Նորություններ
Տեսադարան
Ֆոտոդարան
COVID-19
Կապ լրատվական բաժնի հետ
Հետադարձ կապ
Դիմել ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Հեռախոսազանգերի կենտրոն
Քաղաքացիների ընդունելություն
Հետադարձ կապի պատասխանատուներ
Նորություններ
23 մարտի 2009
Քննարկման է դրվել հարկային վարչարարության բարեփոխմանն ուղղված երեք հայեցակարգ
Հարկային վարչարարության բարեփոխումների ծրագրով նախատեսված հրատապ միջոցառումներից այսօր պետական եկամուտների կոմիտեում կարԵՎորվում են ռիսկային ստուգումների համակարգի, հարկային միջնորդների ինստիտուտի ներդրումը, ինչպես նաԵՎ հարկային ԵՎ մաքսային օրենքների կիրառման մասին մեկնաբանությունների տրամադրման նոր մեխանիզմների սահմանումը:
Հարկային վարչարարության բարեփոխումների ծրագրով նախատեսված հրատապ միջոցառումներից այսօր պետական եկամուտների կոմիտեում կարևորվում են ռիսկային ստուգումների համակարգի, հարկային միջնորդների ինստիտուտի ներդրումը, ինչպես նաև հարկային և մաքսային օրենքների կիրառման մասին մեկնաբանությունների տրամադրման նոր մեխանիզմների սահմանումը: ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ նախագահի առաջին տեղակալ Ահարոն Չիլինգարյանը մարտի 23-ին լրագրողներին ներկայացնելով այս երեք հայեցակարգերը, վստահեցրել է, որ դրանց ներդրումը էական առաջընթաց կարող է ապահովել հարկային վարչարարության առումով: Մասնավորապես, ռիսկային ստուգումների հիման վրա ստուգման ենթակա հարկ վճարողների ընտրության համակարգի ներդրումը հնարավորություն կտա ստուգումներ իրականացնել ռիսկային չափանիշների վերլուծության արդյունքում: Սահմանված 30-ից ավելի ցուցանիշների հիման վրա կընտրվեն, բալային համակարգով կգնահատվեն ստուգվող ոլորտներն ու ընկերությունները: Ա. Չիլինգարյանի խոսքերով` «այսպիսով հնարավոր կլինի իրականացնել հասցեական աշխատանք, իսկ պետական ռեսուրսները կօգտագործվեն ավելի արդյունավետ»: Հայեցակարգի համաձայն ավելի «փափուկ» կլինի մոտեցումը փոքր և միջին ձեռնարկատիրության հանդեպ: Ստուգվող ընկերությունների համար առաջին անգամ կսահմանվի, այսպես կոչված, «դեղին գիծ», որտեղ հայտնվածների նկատմամբ կկիրառվեն նախազգուշացման մեխանիզմներ:
Երկրորդ հայեցակարգը վերաբերում է «Հարկային միջնորդի» ինստիտուտի ձևավորմանը, դրա զարգացման սկզբունքային ուղղություններին և պետական աջակցության շրջանակներին: «Հարկային միջնորդ-խորհրդատուները, դառնալով հարկային մարմին-հարկ վճարող երկկողմ հարաբերությունների նոր` երրորդ մասնակից, էական դեր կկատարեն հարկատուների հարկային պատրավորու- թյունների որոշման և դրանց կատարման գործում»,-վստահեցրել է ՊԵԿ նախագահի առաջին տեղակալը:
ՊԵԿ հարկային և մաքսային վարչարարության ռազմավարության և պլանավորման վարչության պետ Արման Զարգարյանը ներկայացրել է հարկային և մաքսային օրենքների կիրառման մասին մեկնաբանությունների տրամադրման նոր մեխանիզմների հայեցակարգը: Դրանով սահմանվում են հարկային և մաքսային օրենսդրության դրույթների մեկնաբանության միասնական և մատչելի ընթացակարգեր: «Հարկ վճարողների կողմից հարկային մարմնին հղված բազմաթիվ հարցերը` կապված օրենսդրության այս կամ այն դրույթի, կամ որևէ իրավական ակտի հետ, պետք է ունենան դրանց մեկնաբանման, ապա նաև հարցուպատասխանի շտեմարանի ստեղծման հստակ մեխանիզմներ: Ի դեպ, նույն հայեցակարգում ոչ միայն սահմանված են դրանց տրամադրման եղանակները, այլև` սխալ մեկանբանության համար պատասխանատվության նորմերը»:
Նշված երեք հայեցակարգերը ներկայացվել են ՊԵԿ Հասարակական խորհրդի քննարկմանը, իսկ առաջիկայում կքննարկվեն նաև «Հայաստանի հաշվապահների և աուդիտորների» ասոցիացիայի և Փաստաբանների միության մասնագետների հետ:
Նշվել է նաև, որ հարկ վճարողների իրազեկվածության բարձրացման նպատակով պետական եկամուտների կոմիտեն ամսական պարբերականությամբ հրատարակում է «Հարկային և մաքսային համառոտագիր»: Այն իր մեջ ներառում է ամփոփ տեղեկատվություն օրենսդրական փոփոխությունների քննարկվող օրինագծերի, կառավարության ծրագրերի և ներքին կանոնակարգերի վերաբեյալ: Արդեն լույս է տեսել Համառոտագրի 4-րդ համարը: