Հայ
Eng
Рус
080 001 008
+(374)60 844 444
COVID-19
Հարկային
ծառայություն
Հարկային ծառայության առաքելություն
Հարկային ծառայության պատմություն
Հարկային ծառայողի վարքագծի կանոնները
ՀՀ ՊԵԿ կանոնադրություն
Կադրերի ռեզերվ
Միջազգային հարկային հարաբերություններ
Միջազգային հարկային նորություններ
Միջազգային հարկային համագործակցություն
Օտարերկրյա հարկային մարմինների կայքեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրեր
Հարկային ծառայության բարեփոխումների ծրագրերի արխիվ
Հարկային ծառայության ծրագրեր եվ գործունեության հաշվետվություններ
Հայտարարություններ
Աշխատատեղեր ՀԾ-ում
Տարբերանշան
Հարկային
օրենսդրություն
Հարկային օրենսգիրք
Պարտադիր վճարներ ԵՎ տուրքեր
Նպատակային սոցիալական վճարներ
Բնօգտագործման վճարներ
Պետական տուրք
Այլ վճարներ
ՀՀ ՊԵԿ ներքին ԵՎ անհատական ակտեր
Ներքին իրավական ակտեր
Անհատական իրավական ակտեր
Պարզաբանումներ
Պաշտոնական պարզաբանումներ
Մեդիա պարզաբանումներ
Միջազգային պայմանագրեր
Կրկնակի հարկումը բացառելու մասին պայմանագրեր
Վարչական փոխօգնության մասին պայմանագրեր
Այլ պայմանագրեր
Միջազգային պայմանագրերի կիրառում
Նախագծեր
Հարկային
տեղեկատվություն
Հարկային վիճակագրություն
Հարկային վիճակագրական տվյալներ
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Հարկային վիճակագրական տվյալների արխիվ
2022թ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
2009թ
2008թ
2007թ
2006թ
Ոչ առԵՎտրային կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Հիմնադրամների հաշվետվություններ
Հասարակական կազմակերպությունների հաշվետվություններ
Իրավունքներ ԵՎ պարտականություններ
Ինչ պետք է իմանալ հարկերի եվ հարկային վարչարարության մասին
Եկամտային հարկի մասին
Շահութահարկի մասին
ԱԱՀ-ի մասին
Ակցիզային հարկի մասին
ՀԴՄ-ների ԵՎ դրամարկղային գործառնությունների մասին
Բնապահպանական հարկի մասին
Ակցիզային դրոշմանիշերի ԵՎ դրոշմապիտակների մասին
Պետական տուրքի մասին
Հարկային հսկողության մասին
Անշարժ գույքի հարկի մասին
Փոխադրամիջոցի գույքահարկի մասին
Ճանապարհային հարկի մասին
Շրջանառության հարկի մասին
Սոցիալական վճարի մասին
Հարկ վճարողների հաշվառման մասին
Հարկերի վճարման հաշվեհամարներ
Արտաբյուջետային հաշվեհամարներ
Տեղեկատվություն հարկ վճարողների վերաբերյալ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Դիվանագիտական ներկայացուցչություններ
Օրինապահ Հարկ Վճարողներ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
Լուծարված (պետական հաշվառումից հանված) հարկ վճարողներ
ՀԴՄ կիրառողների գործունեության կասեցումներ
Հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների միասնական ստանդարտ
Համագործակցություն գործարար միջավայրի հետ
Եկամուտների վարչարարության բարեփոխումների հասարակական խորհուրդ
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից նախատեսվող ստուգումների պլան
Կարգապահական տույժեր
Հրապարակումներ
ՀՀ ՊԵԿ տարեկան հաշվետվություն
Հարկային ԵՎ մաքսային համառոտագիր
Այլ հրապարակումներ
Օգտակար տեղեկություններ
Հեռախոսազանգերի կենտրոն-բաժին
Հարկային տերմինների բառարան
Օգտակար նյութեր եվ փաստաթղթեր
Արխիվ
Հարկ վճարողների վերաբերյալ տեղեկատվական ցանկեր
Խոշոր հարկ վճարողների մոնիտորինգ
Օգտակար հղումներ
Իրավախախտումներ եվ
պատասխանատվություն
Վարչական պատասխանատվություն
Վարչական իրավախախտումների վիճակագրություն
Քրեական պատասխանատվություն
Հարկային հանցագործությունների վիճակագրություն
Պարտավորությունների հարկադիր գանձում
Պարտավորությունների հարկադիր գանձման վիճակագրություն
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկում
Հարկային մարմնի կամ հարկային ծառայողի գործողությունների բողոքարկման վիճակագրություն
ՀՀ ՊԵԿ հարկային մարմնի գանգատարկման հանձնաժողովի որոշումների արխիվ
2022թ
2021թ
2020թ
2019թ
2018թ
2017թ
2016թ
2015թ
2014թ
2013թ
2012թ
2011թ
2010թ
Վճռաբեկ դատարանի նախադեպային որոշումներ
Առանց ուղեկցող փաստաթղթերի ապրանքների մատակարարման կամ տեղափոխման խախտումների վիճակագրություն
Էլեկտրոնային
ծառայություններ
Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգ
Էլեկտրոնային ծառայություններ մատուցող ոչ ռեզիդենտների կողմից ԱԱՀ-ի վճարման համակարգ
Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթերի ԵՎ գրքերի դուրս գրման համակարգ
Անհատական հաշիվների տեղեկատվական պորտալ
ՀՀ հարկ վճարողների փնտրման համակարգ
Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգիչ
Հարկային օրացույց
Նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաներ
Դրոշմապիտակների վերագրման էլեկտրոնային համակարգ
Դրոշմավորված ապրանքների նույնականացման համակարգ
Էլեկտրոնային փոստային առաքման համակարգ
Առցանց նամակագրության համակարգ
Տեղեկատվական տվյալների անվտանգության, գաղտնիության ԵՎ պահպանման ապահովում
Լրատվական բաժին
Նորություններ
Տեսադարան
Ֆոտոդարան
COVID-19
Կապ լրատվական բաժնի հետ
Հետադարձ կապ
Դիմել ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Հեռախոսազանգերի կենտրոն
Քաղաքացիների ընդունելություն
Հետադարձ կապի պատասխանատուներ
Նորություններ
16 դեկտեմբերի 2009
Գ.Խաչատրյան. «Միանշանակ կարող ենք ասել, որ 2009-ը համակարգի կայացման տարիներից է»
Որակյալ ծառայություններ մատուցել հարկ վճարողներին` առաջին հերթին պայմաններ ստեղծելով համակարգի աշխատակիցների համար: Կոմիտեի գլխավոր նպատակներից մեկը հիշեցրել է ՊԵԿ նախագահ Գագիկ Խաչատրյանը` ՀՀ վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի հետ շրջելով Աբովյանի տարածքային հարկային տեսչությունում:
Որակյալ ծառայություններ մատուցել հարկ վճարողներին` առաջին հերթին պայմաններ ստեղծելով համակարգի աշխատակիցների համար: Կոմիտեի գլխավոր նպատակներից մեկը հիշեցրել է ՊԵԿ նախագահ Գագիկ Խաչատրյանը` ՀՀ վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի հետ շրջելով Աբովյանի տարածքային հարկային տեսչությունում:
Այժմ հարկային մարմիններն այդտեղ հարկ վճարողներին դիմավորում են վերակառուցված և բոլոր պահանջներին համապատասխանող մասնաշենքում:
Աբովյանի` այս տարի վերանորոգված հարկային տեսչությունն ունի 55 աշխատակից, որոնք սպասարկում են երկու քաղաքային (Աբովյան և Բյուրեղավան) և 30 գյուղական համայնքների 5170 հարկ վճարողների: Կազմակերպչական բարեփոխումների շրջանակներում հիմնանորոգվել է տեսչության շենքը, իսկ առաջիկայում նախատեսվում է տեսչությունը համալրել ժամանակակից նոր համակարգչային տեխնիկայով:
Հիշեցնենք, որ նախորդ տարի բացվել է Վանաձորի տարածքային հարկային տեսչության նորակառույց շենքը: Այս տարի վերանորոգվել են 10 տարածքային հարկային տեսչություններ` Գավառի, Գորիսի, Էջմիածնի, Նաիրիի, Չարենցավանի, Տաշիրի, Նոյեմբերյանի, Աբովյանի և այլն:
«Այս խնդիրը շատ հրատապ է, քանի որ առանց նորմալ պայմաններ ապահովելու հնարավոր չէ լուրջ բարեփոխումներ իրականացնել և պահանջել միջազգային չափանիշների սպասարկում, հարկային մարմինների ծառայողական պարտականությունների կատարում: 2009թ.-ին 10 տարածքային հարկային տեսչություն ենք համապատասխանեցրել միջազգային չափանիշներին, ընդ որում, խոսքը ոչ միայն շենքային պայմանների, այլ նաև էլեկտրոնային կառավարման և տեխնիկական հագեցվածության մասին է»,- լրագորղներին հայտնել է ՊԵԿ նախագահը: Այդ առումով Գագիկ Խաչատրյանն ընդգծել է նաև համակարգը որակյալ կադրերով համալրելու հանգամանքը. «Հարկային բարեփոխումների գործընթացում մեծ տեղ է հատկացվում նաև կադրային և կազմակերպչական աշխատանքներին, որոնց շրջանակներում այս տարի լուրջ քայլեր են իրականացվել հարկային ծառայողների մասնագիտական պատրաստ վածության բարձրացման, ուսումնական դասընթացների անցկացման, աշխատանքային պայմանների բարելավման ուղղությամբ»:
Տեղեկացնենք, որ 2009 թվականին հարկային համակարգում մասնագիտական ատեստավորման է ենթարկվել 1362 հարկային ծառայող, որոնցից 305-ը չի համապատասխանել պահանջվող չափանիշներին: Արդյունքում` 146 աշխատակից նշանակվել է ավելի ցածր պաշտոնների, իսկ 159 ծառայող ազատվել է աշխատանքից: Համակարգում պարբերաբար անցկացվող մրցույթների արդյունքում թափուր աշխատատեղերը համալրվել են առավել բանիմաց և գրագետ կադրերով:
Հարկային համակարգում կադրային բարեփոխումների մյուս ուղղություններից է հարկային ծառայողների վերապատրաստումը և նրանց որակավորման բարձրացումը: Այս նպատակով` տարվա ընթացքում անցկացված դասընթացներին մասնակցել են հազարից ավելի հարկային ծառայողներ, իսկ հարկային ծառայությունում աշխատանքի անցնել ցանկացողների համար կազմակերպված` հարկային համակարգին վերաբերող նախապատրաստական դասընթացներին մասնակցել է շուրջ 430 դիմորդ:
«Պետք է գիտակցել, որ պահանջները փոխվում են. այս փուլում շեշտադրվում է սպասարկման բարձր կուլտուրայի ձևավորումը ինչպես հարկային, այնպես էլ մաքսային մարմիններում»:
Ի՞նչ բարեփոխումներ են նախատեսվում հարկային ոլորտում 2010թ.-ին` հաշվի առնելով բյուջեի եկամուտների աճը. լրագրողների այս հարցին ի պատասխան ՊԵԿ նախագահը նշել է, որ նախանշված ցուցանիշներն ապահովվելու են հիմնականում հարկային վարչարարության արդյունավետության բարձրացման հաշվին:
«Եթե գնահատենք անցնող տարին, ապա միանշանակ կարող ենք ասել, որ 2009-ը համակարգի կայացման տարիներից է: 2010թ.-ի բյուջեի համար որոշիչ կլինեն տնտեսության ներքին զարգացումներն ու համաշխարհային ֆինանսատնտեսական ճգնաժամը, բայց, բոլոր դեպքերում, հարկային մարմինները պատրաստ են կատարել պլանային առաջադրանքը, բայց պետք է նաև հարկատուները հարկերը կամովին վճարեն, որպեսզի հարկային տեսուչը ոչ թե միջամտի, այլ` հսկողություն սահմանի: Այս գործընթացին նաև էլեկտրոնային համակարգի ձևավորումը կնպաստի` նվազագույնի հասցնելով բիզնեսհարկային մարմին շփումը»: