Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոն
ՀՀ ՊԵԿ Հարկ վճարողների սպասարկման և հեռախոսազանգերի կենտրոնը գործում է 2011թվականի հուլիսի 25-ից:

Հեռախոսազանգերի կենտրոնը աշխատում է յուրաքանչյուր աշխատանքային օր` ժամը 09:00-ից 18:00-ն: Կենտրոնի հեռախոսահամարներն են 08000 0007 և +(374)60 544 444:

Նշված հեռախոսահամարներով ընդունվում են հարցադիմումներ՝ հարցեր, առաջարկություններ և դիմում-բողոքներ:

Հեռախոսազանգերի կենտրոնը կազմակերպություններին և ֆիզիկական անձանց տրամադրում է տեղեկատվություն հարկային և մաքսային հարաբերությունները կարգավորող օրենսդրության պահանջների պարզաբանման վերաբերյալ` ՀՀ ՊԵԿ իրավասությունների շրջանակներում, հարկային և մաքսային վարչարարության, հարկային և մաքսային մարմինների և դրանց պաշտոնատար անձանց գործառութային իրավասությունների և պարտականությունների վերաբերյալ:

Միաժամանակ կենտրոնի կողմից ընդունվում են առաջարկություններ և բողոքներ:

Առաջարկություններն ընդունվում են հարկային և մաքսային վարչարարության կատարելագործման ուղղությամբ:

Բողոքներն ընդունվում են տնտեսվարող սուբյեկտների կողմից հարկային և մաքսային հարաբերությունները կարգավորող օրենսդրության պահանջների խախտման վերաբերյալ` ՀՀ ՊԵԿ իրավասությունների շրջանակներում և ՀՀ ՊԵԿ աշխատակիցների գործողությունների և/կամ անգործության վերաբերյալ:



2019 թվականի հաշվետվություններ















2018 թվականի հաշվետվություններ















2017 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2016 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2015 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2014 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2013 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2012 թվականի հաշվետվություններ

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2011 թվականի հաշվետվություններ